Mijn doelgroep zijn bedrijven, ondernemers en professionals die op zoek zijn naar een nieuwe richting voor de toekomst, een hoger rendement en meer rust. Wanneer groei voor je organisatie en voor jou als persoon voorop staan dan gaat het altijd om vraagstukken op het gebied van business development, organisatieontwikkeling en persoonlijke ontwikkeling.
Business development betekent je blik naar buiten toe richten, op de markt en klanten. Hoe kun je je diensten en producten succesvol en blijvend aanpassen aan actuele ontwikkelingen in de markt? Waar liggen nieuwe kansen, hoe creëren we die en welke partners hebben we daarbij nodig?
Organisatieontwikkeling kenmerkt zich door zijn interne focus op strategie en DNA (wat), medewerkers (wie) en proces (hoe). Hoe verhouden deze zich tot elkaar: is er sprake van een flow of zit er zand tussen de raderen en zo ja, hoe komt dat en hoe lossen we dat op?
Persoonlijke ontwikkeling richt zich op jou: de ondernemer, de professional, de mens. Sta jij in je kracht: weet je wat je wilt (heart), wat je plan is (head) en ben je in staat deze uit te voeren (health)? Zelfbewustzijn, inzicht krijgen in je keuzemogelijkheden en prioriteiten stellen zijn hierbij belangrijke pijlers.
De cohesie tussen deze facetten is de cruciale draaiknop voor blijvend resultaat: alleen dan ontstaat er meer rust, een duidelijke richting en uiteindelijk een hoger rendement